Σας εστάλη από ilias μέσω του Google Αναγνώστη:
μέσω Marketing Week Online - Τρόφιμα - Ποτά στις 28/1/2010
Ή Έψιλον-Έψιλον μετά από 14 χρόνια πορείας αλλάζει νομική μορφή, γίνεται ανώνυμη εταιρεία και εκδηλώνει ποικιλοτρόπως τη χαρά της για το νέο της ξεκίνημα. Στο μεταξύ, στη Μ. Βρετανία προβληματίζονται αν οι «αστέρες» του θεάματος που χρησιμοποιούνται στη Διαφήμιση, αξίζουν τα (ουκ ολίγα) λεφτά τους. Και εν τέλει, μήπως οι φιγούρες των κόμικ είναι προτιμότερες, ως άφθαρτες (από κάθε άποψη) αξίες;Τι μπορείτε να κάνετε από εδώ:
- Εγγραφείτε στο Marketing Week Online - Τρόφιμα - Ποτά χρησιμοποιώντας τον Google Αναγνώστη
- Αρχίστε να χρησιμοποιείτε τον Google Αναγνώστη για να παρακολουθείτε εύκολα τις εξελίξεις σε όλους τους αγαπημένους σας ιστότοπους
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου